  • Data: 2004-01-03 10:31:54
    Temat: Re: Jak sie postarac o NIP
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
    news:bt3qo5$djq$1@inews.gazeta.pl...

    > Zażądać podania podstawy odmowy.
    > Ode mnie też chcieli powód, zignorowałem ich, po jakimś czasie była
    decyzja.

    I zrobili to nieslusznie.
    US nadaje NIP pod 1 uzyskane dochody. Albo na umowe o prace, albo umowe
    zlecenie. To uszczelnia system poltax zabezpieczajac przed mozliwoscia
    uzyskania np kilkunastu nrów nip przez ta sama osobe. Byly takie przypadki,
    ze cwaniak chcial otrzymac zwrot z podatku skladajac zeznanie roczne z
    kilkudziesieciu US w calym kraju poslugujac sie kilkudziesiaecioma NIPami.

    Procedura nadawania NIP wynika z rozporzadzenia MF.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"