  • 21. Data: 2010-01-30 10:59:28
    Temat: Re: Jak się bronioć przed sądami?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości

    > Nie to nie tak. Nie wierzę w 100%.
    > Ale wierzę że 99% biadolących, że przegrało sprawę bo korupcja i sędziowie
    > be ... to przegrali te sprawy z własnej winy, głupoty, nieznajomości prawa
    > i procedur, i innych poza korupcyjnych przyczyn.

    Naiwniak.

  • 22. Data: 2010-01-30 11:02:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Nie, sąd ma sądzić nie sprawiedliwie - bo sprawiedliwości nie było, nie ma
    > (wystarczy sie rozejrzeć) i nie będzie, ale ma sądzić zgodnie z prawem.
    > Wyrok ma być zgodny z prawem.

    No OK. Przeczytaj jeszcze raz DOKŁADNIE to, co napisałem na początku. Odrzuć
    domysły i naiwność, i napisz mi, jak się to ma do prawa.
    Po za tym jeśli prawo nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością, to może już
    czas coś zmienić?
    Postawić kosy na sztorc i ruszyć na prawników?
    Każda rewolucja zaczyna się od takich ruchów. Niestety każda też kończyła
    się inaczej, niż miała ...

  • 23. Data: 2010-01-30 11:08:21
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Papo Smurf" napisał w wiadomości

    Dzięki za pierwszy konstruktywny głos w dyskusji :)

    > to jedna z wieeelu sztuczek komuszego wymiaru sprawiedliwości, potem
    > wpisza w akta że osoba się nie stawiłą ze wszystkimi tego konsekwencjami,
    > w takiej sprawie trzeba składać pisma że się nie zostało powiadomionym,
    > ale walczyć z takimi hamskimi zagryfkami sąduw jest w stanie tylko
    > prawnik, bo wie jak to zrobić, tak czy siak to będzie kosztowna sprawa:O(

    > tak jak wyżej, weź skopiuj całe kata sprawy, tam pwenie jest że wyrok
    > zapadł taki a taki bo się nie stawiłęś i wteddy skłądasz pismo że nie
    > zostałeś powiadomiony

    To znaczy nie ja, tylko ten znajomy. Wiem, że to tak brzmi, jak bym pisał o
    własnej sprawie,
    ale na prawdę chodzi o mojego bliskiego kumpla z pracy :)

    > znowu kolejna typowa sztuczka, najlepiej uzyskaj wgląd w całę akta sprawy,
    > masz do tego prawo, przyjrzyj się dokładnie napewno pare słuwek jest
    > zamazane korektorem i przeprawione tak żeby wyszł twoja wina, zgłoś to
    > pisemnie

    Tu akurat sytuacja wygląda inaczej. Sądziło się dwóch sąsiadów, ktrych i tak
    nikt nie lubi, więc miałem gdzieś,
    który wygra :) Ja byłem tylko świadkiem. Dlatego przeszedłem nad tym do
    porządku dziennego.
    Chociaż oczywiście zbulwersowało mnie postępowanie sędziego.

    > niestety bez prawnika nie da rady, bo tylkoon zna te całe procedury i
    > kruczki prawne

    Przekażę mu sugestię. Dzięki.
    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-01-30 11:10:21
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości

    > Naiwniak.

    Albo prawnik :)

  • 25. Data: 2010-01-30 11:11:39
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Ajgor" napisał w wiadomości

    > żąńęó

    Tu miało być "żadnego" :) Ale mi wyszło :)

  • 26. Data: 2010-01-30 11:12:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > No i co z tego? A jak zauważył, to co? Zwolnią sędziego? Wolne żarty.

    A dlaczego nie? Najpierw wytyk, potem kolejny i jak ktoś nie rozumie
    postępowanie dyscyplinarne.

    --
    @2009 Johnson

  • 27. Data: 2010-01-30 11:14:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Po za tym jeśli prawo nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością, to może już
    > czas coś zmienić?

    Jak można powiązać prawo z czym co nie istnieje. Nie rozumiesz zdania:
    "Nie ma sprawiedliwości" ?

    --
    @2009 Johnson

  • 28. Data: 2010-01-30 11:14:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Naiwniak.

    Oj, oj, ale się przejąłem.

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2010-01-30 11:15:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > W polskim prawie okoliczności nie mają żąńęó znaczenia. Właśnie o tym jest
    > cały mój pierwszy post w tym wątku.
    > Po prostu kto ma wygrać, ten wygrywa i koniec.

    Same bzdury.

    --
    @2009 Johnson

  • 30. Data: 2010-01-30 11:18:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Przekażę mu sugestię.

    Ale pomyśl - przed chwilą napisałeś że zacytuje: "Po prostu kto ma
    wygrać, ten wygrywa i koniec" - bądź konsekwentny i przyznaj że twojemu
    koledze nic już nie pomoże (bo miał jak rozumiem przegrać) i nie rób mu
    zbędnych nadziei oraz kosztów.

    --
    @2009 Johnson