    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Date: Sat, 14 Jan 2006 20:18:34 +0100

    Kudłaty napisał(a):

    > powiedz mi kto jeździ przepisowo???
    > czy KTOKOLWIEK jedzie przepisowo np. traktem brzeskim w warszawie?
    > Pojedź tam przepisowo to cie zatrąbią pozostali kierowcy.

    hehehe, to znaczy, że jak są przepisy i wszyscy mają je w dupie i trąbią
    to znaczy, że co ? Czy to znaczy, ze miałbym również łamać przepisy, bo
    inni tak robią ? Jak tak dalej pójdzie, to skoro ileś osób rocznie
    zabija innych, bo tak, to ja też muszę, bo inaczej mnie otrąbią, tak ?
    OK, to ja kogoś zabiję, a potem też będę tak kretyńsko się tłumaczył,
    "bo nie chciałem żeby trąbili wysoki sądzie", nie uważasz, że to
    kretyńskie tłumaczenie ?

    Ale pewnie nie wiesz, że masz prawo zgłosić do administratora drogi
    wniosek o zmianę znaków