  • Data: 2010-08-31 12:06:50
    Temat: Re: Jak się bronić przed dostawcami internetu?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 13:47, Icek pisze:
    > nie, powinno sie miec miejsce w ktorym kazdy operator, ktorego chce
    > jakikolwiek mieszkaniec podpina sie do sieci wewnatrz budynku. Wtedy jest
    > jedna siec i nie ma problemu.
    Ty położyłeś w życiu chociaż metr kabla czy tylko teoretyzujesz? W
    wiekszości budynków nie ma "inteligentnej infrastruktury" typu gniazda
    abonenckie i główny punkt zbiorczy w piwnicy czy gdziekolwiek, tylko
    jest okablowanie pociągnięte "per firma". Jak niby sobie wyobrażasz
    wpinanie się z własnym sygnałem do infrastruktury firmy trzeciej?

    > taaaaa, a lyzka na to niemozliwe. Dobrze, ze ustawodawca mial inne zdanie.
    > Zaden burak ze wspolnoty nie zablokuje mozliwosci posiadania przez
    > mieszkancow internetu. Nie moze byc tak, ze WM podejmie uchwale i wyrzuci
    > wszystkich. Moze niech tylko zostanie ten jeden albo 2 operatorow
    > zatwierdzonych przez wspolnote ????
    1. WM może i musi podejmować uchwały w imieniu swoich członków
    2. nikt tu nie pisze o blokowaniu możliwości posiadania internetu, jest
    kwestia nadmiarowej ilości dostawców. Z postu rozpoczynającego ta
    dyskusje wynika, że mieszkańcy nie są zainteresowani, a kolejny
    "operator" na siłę im się wciska. Znajdź zapis w prawie
    telekomunikacyjnym, że dowolna firma telekomunikacyjna ma prawo bez
    zgody właściciela (w tym wypadku WM) wchodzi z kablami do prywatnego
    budynku.

    > tak, jak beda mieli klientow to nie mozna im tego zabronic
    Jakby babcia miała wąsy to mówiłoby się do niej dziadku. Z
    przedstawionego problemu wynika że nie ma zapotrzebowania na kolejną
    firmę. Tak więc nie ma zastosowania Art. 46 Prawa telekomunikacyjnego.

    > masz jakies zasciankowe myslenie. CHcesz ludziom zabraniac korzystania z
    > internetu ???
    Najpierw czytaj, ze zrozumieniem, potem pisz bo na razie piszesz bzdury.

    --
    MZ