    Subject: Re: Jak się Wam podoba serial Komornicy?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 28 Oct 2015 20:23:48 +0100

    W dniu 2015-10-28 o 18:35, Marek pisze:
    > według
    > mnie...
    >
    > Nie znam serialu, o którym piszesz, natomiast przyznaj, że "Komornicy"
    > wygpadają wiarygodnie w porównaniu z np. "Trudne sprawy" czy "Zdrady"?

    Sorry, ale dla mnie to jedno i to samo jeśli chodzi o wiarygodność.
    Zwłaszcza troskliwi komornicy troszczący się to czy dłużnik będzie miał
    co do garnka włożyć. Pamiętam jakiś zwiastun tego czegoś, Tylko czekałem
    aż komornik zadeklaruje się że spłaci dług za dłużnika. Takie panisko z
    ludzką twarzą.

    Ten "serial" ma tyle samo wspólnego z rzeczywistością co serial
    "Prokurator" z pracą prokuratora względnie "O mnie się nie martw", czy
    jakoś tak, z pracą adwokata, który w sądzie wstaje w czasie rozprawy i
    gromkim głosem wykrzykuje "Sprzeciw!!!!"

    Mówiąc krótko, to zwykłe fabularyzowane brednie stylizowane na reality
    show, niewarte nawet splunięcia.

    --
    Sonn