    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozwiązać problem współwłasności?
    Date: Wed, 08 Feb 2006 13:11:44 +0100

    Rex napisał(a):

    > Czy ktoś może coś poradzić?

    Możliwości są dwie - albo się porozumiecie, albo sprawę podziału załatwi
    sąd. Innej nie widzę. Jeśli jest to kamienica, to raczej trudno będzie
    całkowicie znieść współwłasność (musiałaby być możliwość utworzenia
    dwóch całkowicie odrębnych od siebie części), raczej możliwe będzie
    tylko wydzielenie lokali i ich podział - w więc pozostaniecie we
    wspólnocie mieszkaniowej (potem możesz oczywiście sprzedać poszczególne
    lokale). Sąd może też zarządzić sprzedaż budynku...

    KG