  • Data: 2002-02-12 11:24:50
    Temat: Re: Jak przywiezc do Polski dziecko urodzone za granica ????
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2002 12:11:25 +0100, "KRZEM" <m...@s...pl000>
    wrote:

    >W holenderskim urzędzie stanu cywilnego, a jeśli będą przeszkody
    >polskiego konsula,

    Czy przeszkodą może być brak znajomości holenderskiego przez rodzicow
    ? Wiem ze oboje rodzice znają angielski.

    > Tak czy inaczej sugerowałbym skontaktować się czem prędzej z konsulatem.

    Naszym Konsulatem w Holandii czy holenderskim w Polsce ????

    >Serdeczne pozdrowienia z Krakowa i gratulacje dla znajomych!

    Dzieki w ich imieniu. Przekażę dziś wieczorem ;)))

    Generalnie dzięki za pomoc. Nawet nie wiedziałem od czego zacząć ;)

    grzesiek
    //red GL1500/6'99 1:10 w domu i Vmaax w sercu ;)))))
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829