  • Data: 2016-07-19 14:50:18
    Temat: Re: Jak przyszła emerytura?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    @tlen.pl...
    > A zarobki przed dwoma laty ?
    > Bo IMO - cos tu sie ZUS pomylil, moze usrednil zarobki.
    >
    > Bo od 7500 to powinno byc 19.52% skladki = 1464 zl, przez 25 lat
    > jeszcze skladane, a potem przez ~19 wyplacane - to nawet bez
    > wczesniejszych lat wychodzi ~1900zl/mc.

    Nie przez 25 składane i 19 wypłacane tylko odwrotnie. I nie wiem skąd Ci
    wychodzi 1900zł/mc z samych 2 lat pensji 7500.

    Mi wychodzi że przy założeniu że pensja rosła liniowo od 800 do 7500
    przez 19 lat, to przy założeniu 3% inflacji i comiesięcznej indeksacji
    do tej inflacji - skumulowany kapitał to 230 tys. Nie chce mi się liczyć
    ile będzie wynosić miesięczna renta z tego po podzieleniu przez 25 przy
    założeniu że kapitał nadal pracuje, ale na oko 1900zł/mc jest wartością
    realną.

    p. m.