  • Data: 2016-07-20 18:45:33
    Temat: Re: Jak przyszła emerytura?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 18:08, z pisze:
    > To by oznaczało że muszę mieć okres składkowy/nieskładkowy 25 lat
    > Dobrze kombinuję że wlicza się w to bezrobocie, wojsko, studia, szkołę
    > średnią chyba już nie?

    Coś mi się kojarzy, że jakiś czas temu do okresu zatrudnienia liczyła
    się szkoła zawodowa i technikum (czyli szkoła średnia), "ogólniak" już nie.
    Ale nie wiem, czy przypadkiem to się liczyło jako staż pracy tylko do
    wyliczenia przysługującego urlopu. Może też liczą do okresu nieskładkowego?

    Pozdrawiam
    Piotr