    From: "JR" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak oddzyskac mieszkanie?
    Date: Thu, 24 Jan 2002 18:57:57 +0100

    Czy w umowie zawarłyście prawo pierwokupu, albo warunek że w razie
    uzyskania przez ciebie obywatelstwa koleżanka zobowiązana jest do
    darowizny? Jeśli nie, to raczej ciężko będzie udowodnić twoje roszczenie.

    ***Niestety, Panie Gwidonie:) za bardzo ufam ludziom,a prawnikiem nie
    jestem.

    > wracam do Polski, mam juz obywatelstwo,a "przyjaciolka" juz nie jest
    > przyjaciolka i nie chce przepisac mieszkania na mnie twierdzac,ze cos jej
    > sie nalezy za opiekowanie sie mieszkaniem przez tyle lat...:(

    A to swoją drogą :)

    ***Dzięki za wsparcie:)
    ***Dodam jeszcze,ze obecnie mieszkam w tym mieszkaniu i oplacam sama
    czesne,ale nie ***jestem tu zameldowana.Zreszta zawsze to ja oplacalam
    rachunki...
    ***Zdaje sobie sprawe,ze sytuacja jest w zasadzie bez wyjscia.
    ***Bardziej moze zalezy mi na pomysle,jakby mozna bylo owe dziewcze
    "podejsc".
    ***Aczkolwiek jezeli istnieje jakas mozliwosc udokumentowana prawnie-jak
    najbardziej...
    ***Serdeczne dzieki za zainteresowanie
    ***Joanna