  • 1. Data: 2003-01-30 08:36:13
    Temat: Re: Jak nawiazuje sie najem
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "wojcio" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b1an8u$e9k$1@news.onet.pl...
    > W soadku dostałem dom jednorodzinny , w którym zameldowane sa osoby. Nie
    > chcą podpisać umowy najmu. Z jakim roszczeniem moge wystąpić do sądu : za
    > najem czy odszkodowaniem za korzyści jakie mógłbym dostać za najem.
    >
    > Wojciech

    Pewnie prawnicy odpowiedza bardziej fachowo ale zanim....

    Pierwsza sprawa to taka, czy miaja juz jakas umowe najmu.
    Bo jesli maja, to dostal Pan spadek "wraz z umowami".

    Wiec trzeba po prostu te umowy "zmienic" przez wypowiedzenie starych
    warunkow.

    Mysle, ze trzeba sobie porozmawiac z najemcami, byc moze to mili ludzie
    i wyjasnia panu,z e maja umowy a w nich....
    CZesto ludzie staja sie bardziej ugodowi, gdy sie z nimi spokojnie
    porozmawia.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-01-30 08:38:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : W soadku dostałem dom jednorodzinny , w którym zameldowane sa osoby. Nie
    : chcą podpisać umowy najmu.

    : Z jakim roszczeniem moge wystąpić do sądu :
    : za najem czy odszkodowaniem za korzyści jakie mógłbym dostać za najem.

    a jak sądzisz?