eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ? › Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ?
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego
    z dzieckiem ?
    Date: Mon, 30 May 2011 19:30:38 +0200

    >.... zapisanie się do pośredniaka odpada, bo więcej będzie
    > kosztować dojeżdżanie niż to warte.
    > a) etat na 1/8 z płacą brutto 300 PLN
    > b) umowa zlecenie z płacą 50 PLN ...

    To ciebie dojazdy do pośredniaka kosztują więcej niż 50zł?
    Z założenia nie powinny kosztować wcale,
    więc wymyśl inną pszyczynę nierejestrowania się.

    Ja np. byłam zarejestrowana ponad 5 lat, ale wyrejestrowałam się
    ponieważ po jednej wizycie w UP, na shodkah do użędu ,
    gdy spokojnie wyhodziłam, (w użędzie nic specjalnego nie zaszło),
    napadli mnie dwaj bandyci (około 9:30 rano, prawie centrum miasta),
    zaczęli gdzieś ciągnąć, zaczęłam się kszyczeć,
    ktoś wezwał policję, policja pszyjehała i mnie zamknęła,
    a dwaj zbiry spokojnie odeszli.
    Co prawda około 2 h (nie pamietam dokładnie) potem wypuścili,
    i nie dali dokumentu potwiedzającego zatszymanie,
    co dowodzi, że byli w zmowie z tamtymi.
    PostUBowcy skurwiele.

    Z podstęplowaną w PUP legitymacją ubezpieczeniową,
    co jak widać wyżej naraziło moje zdrowie,
    wybrałam się do ginekologa by zrobić cytologię,
    na kturą NFZ wzywał mnie listownie.
    Cytologi nie wykono mi.

    Po tym całokształcie wyrejestrowałm się z PUP.