  • Data: 2002-02-11 08:49:27
    Temat: Re: Jak kupic nieruchomosc podzielona na ochnaście częsci?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Feb 2002, Iktorn wrote:

    > Mam na oku taką ładną działkę, ale z tego co się dowiedziałem w wyniku
    > spadku jest w posiadaniu parunastu osób. Jak mogę kupić taką
    > nieruchomość? Od czego zacząć?

    Od sprawdzenia czy wydano już stw. nabycia spadku. Potem można wpłynąć na
    spadkobierców aby zbyli/darowali swoje części jednemu z nich, który z
    kolei zbędzie je tobie (łatwiejsze to niż ustanawianie kilkunastu
    pełnomocnictw notarialnie poświadczonych).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.