eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ? › Re: Jak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ?
  • Data: 2003-07-15 16:06:08
    Temat: Re: Jak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Radzę generalnie poczytac to rozporzadzenie. Moze wyjasnic nieco spraw.

    Dzieki za tel linki choch nie o to mi chodzilo
    To co postanowil TK jest w tej chwili drugorzedne
    bo po dzialaniach Rzecznika Spraw Obywatelkich i po wyroku SN
    przyznajacego wyplate zaleglosci jednemu z emerytow
    MON ustalil zasady zwracania tych swiadczem
    Pisala o tym Gazeta Prawna bodajze 3 marca 2003
    Mam juz odpowiedz z MON ze ryb opisywany w Gazecie Prawnej bedzie stosowany
    a z niego wynika
    ze wszyscy dostana zalegle swiadczenia
    Problem moj tkwi w tym ze WBE bedzie pewnie za wszelka cene udowadniac ze mi
    jako spadkobiercy swiadczenia sie ne naleza !

    TB