eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ? › Re: Jak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ?
  • Data: 2003-07-15 12:25:33
    Temat: Re: Jak interpretowac art 922 kc - prawa i obowiazki nalezace do spadku ?
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    > Sad nie orzekl wyplacenia swiadczen Ojcu! Orzekl juz po smierci Ojca ze
    > swiadczenia sie nie naleza!
    > A ja staram sie teraz na podstawie nowych rozwiazan w tej sprawie rzecz
    > wznowic

    Zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z dnia 1999-12-20, sygn. K
    4/99:

    http://www.trybunal.gov.pl/OTK/teksty/otk/1999/k_04_
    99.doc

    oraz wyjasnienie:

    http://www.trybunal.gov.pl/OTK/teksty/otk/2000/k_04p
    99.doc

    ustawa została rozpatrzona jako niezgodna z wynikajaca z art. 2 Konstytucji
    Rzeczypospolitej Polskiej zasada ochrony zaufania do panstwa i prawa oraz z
    wyrazona w art. 32 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej zasada rownosci.

    Radzę generalnie poczytac to rozporzadzenie. Moze wyjasnic nieco spraw.

    Pozdrawiam,

    Jurek