    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak działa bezpodstawne wbogacenie się?
    Date: Fri, 25 May 2007 09:20:42 +0200

    Dnia 25-05-2007 o 01:27:45 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Co rozumiesz przez bezpodstawne wzbogacenie się??

    W tym konkretnym przypadku - ktos omylkowo wplacil 300k EUR na niewlasciwe
    konto. Wlasciciel konta nie ma zamiaru pieniedzy zwracac.

    > Natomiast co do dochodu to nasz fiskus jest pazerny niemożebnie.
    > NIE MA znaczenia gdzie masz przychód i tak musisz zapłacić podatek ,
    > chyba, że zapłaciłeś go w tamtym kraju a Polska ma z nim umowę o
    > unikaniu podwójnego opodatkowania:)

    Jak zaplace od tego podatek to mi to zwisa... niech to bedzie nawet 50% od
    kwoty to i tak na czysto jestem 150k EUR. Interesuje mnie wylacznie, czy
    obowiazuje mnie polskie prawo dot. wzbogacenia sie. Czyli, czy musze
    zwracac takie pieniadze wlascicielowi, ktory je omylkowo przelal na nasze
    konto.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.