    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak bank sledzi swoich klientow.
    Date: Thu, 16 May 2002 17:32:50 +0200

    news:ac0gi5$543$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > A art. 6 ustawy znasz?
    > IMO informacje są anonimowe i bank nawet nie zna adresu ani nazwiska
    osoby,
    > której dane zbiera, więc nie może jej poinformować.
    > Zresztą IMO te dane nie podpadają pod tę ustawę, więc to jest raczej
    sprawa
    > etyki i moralności niż prawa.

    Chyba nie przeczytałeś tego co zacytowałem. Dane pozostają anonimowe do
    czasu, aż uzytkownik nie zaloguje się do ich systemu po raz pierwszy.
    Wówczas już wiedzą, że nazywam się Bartek Labczynski i wiele innych
    rzeczy. W poscie na innej grupie (pl.biznes.banki), camokiller opisuje
    co mowili o tym systemie na prezentacji:

    Pelny tekst jego wypowiedzi:

    BaLab