eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak TK ma w d... szarego obywatela - na pierwszym lepszym przykładzie › Re: Jak TK ma w d... szarego obywatela - na pierwszym lepszym przykładzie
  • Data: 2016-05-16 16:48:06
    Temat: Re: Jak TK ma w d... szarego obywatela - na pierwszym lepszym przykładzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-10 o 21:44, rg pisze:
> [...]
    kopercie "ZWROT odmowa przyjęcia listy prosze kierować na biuro podawcze sądu". No i
    widzisz ten sąd nie potrzebuje kierować do jakiegoś tam Trybunału w mieście odległmym
    o kilkaset kilometrów żadnych zapytań, czy zwracanie listów z pismem procesowym
    strony jest zgodne z konstytucją. Łaskawcy, mogli przecież do kosza (niszczarki)
    wrzucić i co nam Pan zrobisz.

    niedoręczenie w terminie nie spowodowało zagrożenia epidemiologicznego.

    > Być może miałeś takie same problemy jak z prawidłowym pisaniem postów na
    > grupach. To co się dziwisz, że dostałeś z buta? :)

    Znając jego "inteligencję" pewnie adresata wpisuje w polu nadawca, a
    potem się, biedak, dziwi.

    --
    Liwiusz