  • Data: 2021-01-29 15:26:29
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:601413c9$0$23913$6...@n...neostrad
    a.pl...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    >Zepsuli bo trudniej jest przekraczać limity prędkości?

    Tak.
    A srednia predkosc i tak wychodzi ponizej limitu, bo sie zawsze jakis
    zawalidroga trafi ...

    >Może dlatego, bo przekraczałeś limity prędkości.
    >Więc do kogo masz teraz pretensje?

    Nie tylko.
    Taki np zjazd z gorki przed Zabkowicami
    https://goo.gl/maps/uTj1vbiwddSu7cYD6

    dwa pasy pod gorke, jeden z gorki.
    Dawniej ten jeden byl oddzielony linia przerywana+ciagla, czyli mozna
    bylo cos wyprzedzic zjezdzajac z gorki.
    Oczywiscie trzeba bylo uwazac, zeby nie trafic kogos na srodkowym
    pasie z przeciwka.
    Ktory mogl np jechac prawym pasem, ale dojechal do wolniejszego i
    zjechal na srodkowy.

    Wiec niby poprawili ... no ale teraz jak trafisz na traktor, to
    bedziesz zjezdzal 30km/h.

    W dodatku zrobili pare zjazdow w lewo na srodku, znow - niby
    poprawiaja bezpieczenstwo, ale tez blokuja wyprzedzanie, a to jedno z
    niewielu miejsc o dobrych warunkach.

    No i tak ciekaw jestem - czy tam tak czesto skrecano w lewo, ze to
    istotnie poprawilo bezpieczenstwo ?

    Ale coz - nie wyprzedzisz, pojedziesz 60-70 za ciezarowka, czy 30 za
    traktorem, to bedzie bezpieczniej niz jak pojedziesz 90 ...

    >Powrotu do zdrowia życzę.

    Cienias, zawsze przepisow przestrzega :-P

    Rozkazy tez pewnie zawsze wykonujesz :-P

    J.