eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta. › Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
  • Data: 2002-08-09 11:42:00
    Temat: Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po kiego!? Jego nie obchodzi ten typ i jego problemy i tyle.
    > Od razu sprawę zgłasza się na policję lub do prokuratury,
    > a jak gnój jeszcze raz wróci to zastrzelić w obronie własnej.

    To chyba troche przeada (choc jakby mnie prawo nie tyczylo to bym tez
    takiego dziada ubil). POzniej bedzie mial czlowiek wiecej problemow i
    pojdzie do wiezienia jescze za przekroczenie granic ... itd ...

    A problem jest bo jak gosc jest bandyckiego pokroju to on bedzie siedzial w
    barze gdzie bedize go widzialo 100 osob a jego kumple przyjda i po wybijaja
    szyby (w najbardziej softowej wersji) w domu ... i tak bedzie az wycofasz
    pozew ...

    i nie wiem czy kogos w naszym kraju zdziwi ze bandyta moze wiecej niz
    porzadny czlowiek i nikt sie na policji nie bedzie przyjemowal jak sie
    przyjdzie i zglosi ze powybijano ci szyby ...

    AndY