eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta. › Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
  • Data: 2002-08-09 09:41:54
    Temat: Re: Ja tu piore swoje brudy, wiec jak ktos nie chce to nie czyta.
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Bambaryla wrote:
    > Ciekawe, czy byłbyś taki mądry, gdyby sytuacja dotyczyła Ciebie??

    Oczywiście, że byłem taki mądry. Myślisz, że mnie nie nachodziły
    różne cwaniaczki, którym się wydawało, że im się COŚ należy
    z mojego interesu?

    > Myślę, że trzeba dotrzeć najpierw do tego kolegi, co od kolegi [..]

    Po kiego!? Jego nie obchodzi ten typ i jego problemy i tyle.
    Od razu sprawę zgłasza się na policję lub do prokuratury,
    a jak gnój jeszcze raz wróci to zastrzelić w obronie własnej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm