    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Isc do sadu czy dac sie skazac zaocznie?
    Date: Mon, 14 Dec 2009 13:10:45 -0600

    Andrzej Dwojnowski wrote:

    > Odmowilem przyjecia mandatu; dostalem teraz wezwanie do
    > sadu i zastanwiam sie teraz czy isc czy nie isc. Szkoda mi
    > czasu; poza tym o wymiarze sprawiedliwosci zdanie mam jakie
    > mam. Czy niepojscie wiaze sie z jakimis konsekwencjami?
    >
    > A.

    A jak jest na wezwaniu? Musisz czy nie.
    Opcje masz dwie, jak nie musisz i nie pojdziesz to dostaniesz co sąd
    zasądzi plus koszta. Pewnie ze trzy razy tyle co proponował policjant.
    Jak musisz to cie przy nastepnej kontroli doprowadzą.

    Jak pójdziesz i bedziesz inteligentnie wyglądał (ale nie bardziej niż
    sąd) to ci sąd zasądzi pewnie tyle samo co policjant plus koszta.