  • Data: 2012-11-24 14:06:22
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-24 13:26, Daniel Pyra pisze:

    > Art. 233 KK nie ma w tym wypadku zastosowania?

    Dwie sprawy:

    - mówimy o konstruowaniu pozwu i wskazywaniu swoich zeznań jako dowód,
    na tym etapie żadnych zeznań jeszcze nie składamy, a nakaz zapłaty może
    być wydany, nawet jakby sąd "miał badać" (lol) przedawnienie

    - zeznania, którym sąd nie dał wiary, nie oznaczają automatycznie
    przestępstwa. Mogę Cię pozwać w dobrej wierze o zwrot pożyczki i jak
    przegram, to po prostu przegram, moje dowody (zeznania) okazały się zbyt
    słabe.

    --
    Liwiusz