  • Data: 2012-11-24 13:54:16
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wprowadź jeszcze odpowiednie nazewnictwo.
    > Jak użyjesz milion razy określenie FIRMA WINDYKACYJNA zamiast
    > WIERZYCIEL, to i pewnie ugruntujesz w sobie przekonanie na dobre, że
    > niespłacanie przedawnionych długów jest uczciwe.

    kwadrat tez jest prostokątem jakbys nie zauwazyl.

    > Ja nic nie pocznę, że w procesie "produkcji" trafiają się odpady ... Jak
    > sam mówisz - ryzyko.

    Owszem ryzyko. Za które powinno sie płacic słono. Minimum koszty drugiej
    strony i sadu.
    Wowczas okazuje sie, ze bardziej sie opłaca odpady sprawdzac i odrzucac
    zanim trafią do sądu. Bo potem kosztuje to duzo drozej.
    Narazie sie opłaca pchać do sadu co popadnie, najwyzej sie powie
    przepraszam pomylilem sie.

    > Ty byś od razu chciał nie płacić wszystkich
    > przedawnionych długów - bardzo blisko ci do złodzieja. Ale o tym pewnie
    > sam wiesz, bo widzę, że mocno walczysz z nazywaniem tego po imieniu.

    Nie przedawnionych tylko nieistniejacych.
    Bo komus sie cos pogubilo, pani krysia nie wpisala wpłąty do komputera,
    bo jej sie palec omsknął. I w ten sposob powstaja te "dlugi".

    Niejaka firma telekomunikacyjna po raz trzeci chce ode mnie zwrot tego
    samego modemu plus koszta, grożac oddaniem sprawy do sądu. Oczywiscie za
    kazdym razem chce coraz wiecej.

    I uwazasz, ze za burdel w ich papierach mam odpowiadac ja?