  • Data: 2004-11-30 20:03:12
    Temat: Re: Intrum Justitia
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 Nov 2004 18:54:56 +0100,
    osoba podpisana: Pawel Kozik <p...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > no jestem, ale w jaki sposób oni mogą mi to udowonić?! nie podpisywałem umowy z
    > nimi, oni list wrzucaja do skryznki. w jaki sposób mogą udownić, ze to ja
    > korzystałem z konta allegro na którym jest zaległość... tak można każdego w ch..
    > /za przeproszeniem/ zrobic.
    A logi to pies ? NIe tylko ich. Być może Twój (oraz "pośredni") dostawcy
    internetu nie trzymają ich zbyt długo, ale jeśli trzymają....
    Poza tym skoro masz im coś zapłacić to znaczy, że byłeś sprzedającym,
    czyż nie ? Jeśli cokolwiek sprzedałeś, to jest duża szansa, ze poproszą
    o zeznania Twojego kontrahenta.

    Tak sobie gdybam....
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...