    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia
    Date: Thu, 29 Jan 2004 16:00:56 +0100

    On Thu, 29 Jan 2004 13:49:50 +0000 (UTC), " " <m...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >A wlasnie, dostalem prosbe o kontakt z jakims panem, a rozmawiam z jakas
    >pania, bo pan jest ciagle na jakiejs konferencji/romowach czy czyms takim.
    >Pani robi bardzo niemile wrazenie (przynajmniej na mnie).

    na mnie w ogóle by nie robiła wrażenia, od razu bym ją odesłał na
    drzewo

    >Bo w sumie mi zalezy. Chcialem sprostowac ta sprawe :/

    po co ???
    w ich interesie jest sprawe wyjaśniać i prostować a nie w Twoim, oni
    bazują na takich jak Ty.

    >Ale zaoszczedzi i mnie to klopotow.

    i o to właśnie chodzi, zadziałali właściwie, pokierowali Twoim
    myśleniem tak że zależy Ci na rozwiazaniu tej sprawy i o to im właśnie
    chodzi, już doooobry psycholog nad tym myślał

    > Ale jak romawiam z ta panie to jakos nie
    >moge zdobyc sie na zaufanie do niej.

    bo ona nie jest od tego żeby jej ufać, ona jest od tego żeby
    nakrzyczeć i wyciągnąć kase

    >Na prosbe o pismo oficjalne, czy tez gwarancje ustnej umowy odpowiedziala
    >cos w stylu: "Ja mam to na komputerze zapisane". No jak dla mnie to dopiero
    >gwarancja, az nie chce sie z kims takim rozmawiac.
    >Wczesniejsze pytania o pewne aspekty prawne zmyla ze nie jest prawnikiem i
    >odeslala mnie do niego ? :-/

    i słusznie, ona jest jedynie od tego żeby cie zmusić do płacenia i
    pewnie pracuje na umowe-zlecenie mając wynagrodzenie prowizyjne od
    ściągnietych wierzytelności

    >Wlasnie tego sie obawialem.

    a czego to się obawiać ???
    z kijami baseball-owymi Ci do domu nie wpadną, oni chcą tylko
    pieniądze których Ty nie masz, no chyba że masz no to masz czego się
    obawiać

    >Z wymyslnych to dostalem pocztowke. Az mnie zamurowalo, wyglada jak szmelc.

    a mi dziady nie przysłali, chyba zadzwonie do nich z ryjem, albo
    jeszcze lepiej wpadne do nich osobiście z ryjem że kolega dostał a ja
    nie dostałem

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!