    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia
    Date: Thu, 29 Jan 2004 13:49:50 +0000 (UTC)

    futszaK <t...@s...pl> napisał(a):

    > ja miałem, pisali do mnie straszne pisma, grozili wszczęciem
    > postępowania upadłościowego, więzieniem. czarną listą dłużników,
    > sądem, komornikiem, nawet wysłali wezwanie do osobistego stawienia się
    > w siedzibie firmy , jakaś nawiedzona kobieta wydzwaniała do mnie o 7 w
    > nocy i wygrażała sprawami sądowymi, ale ostatnio im się znudziło jak
    > napisałem do wierzyciela że IJ nie jest stroną w sporze

    A wlasnie, dostalem prosbe o kontakt z jakims panem, a rozmawiam z jakas
    pania, bo pan jest ciagle na jakiejs konferencji/romowach czy czyms takim.
    Pani robi bardzo niemile wrazenie (przynajmniej na mnie).

    > pierwszy błąd jaki popełniłeś to fakt że w ogóle do nich zadzwoniłeś,
    > pokazałeś i zostało odnotowane w systemie że Ci zależy

    Bo w sumie mi zalezy. Chcialem sprostowac ta sprawe :/

    > drugi błąd jaki popełnić masz zamiar to wpłacić jakiekolwiek
    > pieniądze, bo to będzie oznaczało że uznałeś dług czyli nie będą
    > musieli wszczynać kosztownego (dla nich) procesu sądowego

    Ale zaoszczedzi i mnie to klopotow. Ale jak romawiam z ta panie to jakos nie
    moge zdobyc sie na zaufanie do niej.
    Na prosbe o pismo oficjalne, czy tez gwarancje ustnej umowy odpowiedziala
    cos w stylu: "Ja mam to na komputerze zapisane". No jak dla mnie to dopiero
    gwarancja, az nie chce sie z kims takim rozmawiac.
    Wczesniejsze pytania o pewne aspekty prawne zmyla ze nie jest prawnikiem i
    odeslala mnie do niego ? :-/

    > no coż, to wierzycielem stała się IJ

    Wlasnie tego sie obawialem.

    > wszelkie negocjacje wyłacznie na piśmie

    Dzieki i chyba tak jej to przedstawie.

    > alez proszę bardzo, strasznie "lubie" IJ za ich stanowczość ale dopóki
    > nie zobacze na własne oczy _skutecznej_ egzekucji to nie uwierze w
    > jakiekolwiek działania tej firmy poza wysyłaniem wymyślnych pisemek

    Z wymyslnych to dostalem pocztowke. Az mnie zamurowalo, wyglada jak szmelc.

    pozdrawiam
    Mraki