  • Data: 2020-10-26 21:29:04
    Temat: Re: Interwencja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Oct 2020 14:55:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bessenu...

    W sprawach mniejszej wagi - jakis tam sens ma.
    Troche jak wyrok w zawieszeniu, ale bez formalnego wyroku.

    > Ogólnie takie jest tłumaczenie.

    no wiesz - sprawni maja byc, zlodziei gonic ...

    > Czy aby na pewno? ;)

    > Jak który nie potrafi nad prostymi emocjami zapanować, to
    > noga-dupa-brama. A co prawo mówi o emce po wylocie w trybie nagłym - na
    > przykład z powodu skazania?

    Nie wiem, ale sam wiesz ile sie u nas czeka na skazanie.
    A jak w apelacji uniewinnia, albo tylko anuluja skazanie, to co -
    wyplate z paru lat chcesz placic ? :-)

    J.