    From: Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Interpretacja przepisu PRAWA....
    Date: Sat, 10 May 2003 09:19:18 +0000 (UTC)

    "jacek" <b...@w...pl> wrote in
    news:b9ifbv$rof$1@atlantis.news.tpi.pl:

    >:)
    > Kilku kolesi postawilo "zaklad" ... o wyszukanie
    > w naszym prawie ... jak najbardziej bezsensownych,
    > niezrozumialych zapisw.
    >
    > My mlodzi ( pierwszy rok) tez braliśmy w tym udzial.
    > "Wygral" - nasz przyklad...=>
    > Ustawa o wychowaniu w trzeLwości[...] -
    > art. 14 pkt. 2(a)
    > " 2. Zabrania sie spozywania napojów alkoholowych na ulicach,
    > placach i w parkach,
    > z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spozycia na miejscu,
    > w punktach sprzedazy tych napojów. "

> [...]

    Jak chcesz naprawde popasc w stan glebokiego zamotania sie to przeczytaj uwaznie
    art 504 KC.U nas na cwiczeniach kiedys asystent po prostu machnal reka i
    powiedzial "a sami sobie rozpracujcie ten przepis bo ja wam tego w sposob
    zrozumialy nie wytlumacze"
    PS
    A co do wykladni i Miodka to wiedz ze wykladnia jezykowa jest punktem wyjscia do
    interpretacji,wiec masz racje,prof.Miodek jest tu jak najbardziej na miejscu.