  • 11. Data: 2007-10-24 12:13:04
    Temat: Re: Internet za 1 zł
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ffnbi3$57i$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale to co zawiera - jest wiążące. Jeśli piszą, że za 1 zł i nic więcej, to
    > niestety - za 1 zł.

    no i?
    a pisza/mowia przez jaki czas?

    czemu z gory zakladasz ty i watkotworca, ze przez nieskonczenia dlugi?

    jest przez 3 miesiace za 1 zeta?
    jest
    reklama mowi prawde?
    mowi

    wiec po ki ch.. wode macisz? :)

  • 12. Data: 2007-10-24 12:14:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mardan" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Właśnie teraz - jak sądzicie?

    sadzimy ze nic nie kumasz

    > mam szanse na internet za 1 zł przez cały okres obowiązywania usługi??

    a czy w reklamie mowili/pisali cos o czasie?
    nie

    wiec czego chcesz, masz przez 3 miechy po 1 zeta i sie ciesz, moglbys miec tylko
    przez miesiac

  • 13. Data: 2007-10-24 12:42:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bo czasem mówią 'przez cały czas trwania umowy' :P

    'czasem' czyni wielka roznice
    :)

  • 14. Data: 2007-10-24 12:44:30
    Od: ps <p...@g...pl>

    (..)

  • 15. Data: 2007-10-24 13:49:43
    Od: Baltazar <b...@n...pl>

    szerszen pisze:
    > mozna i to nawet na radiolini, oczywiscie nie wszedzie :)

    No toć wiem. Sam ostatnio dostałem ofertę 30 mbit/s łącza, ale nie od
    TPSA, i o tym mówiłem (że TPSA nie oferuje takiego łącza).

  • 16. Data: 2007-10-24 14:32:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 14:44:30 +0200, ps napisał(a):

    > Bo czasem mówią 'przez cały czas trwania umowy' :P

    No takiej reklamy jeszcze nie widziałem.
    Nawet na reklamach domestosów gdy pokazują porównanie
    to po "tej lepszej stronie" często jakaś bakteria
    zostaje, żeby nikt im nie zarzucił że ma działać
    w 100%.
    Niedoinformowanie w reklamie to standardowa sztuczka
    i o to chodzi żebyś uległ złudzeniu że to na czas
    nieokreślony - ale to może być tylko złudzenie.

    Zresztą nawet jakby im się wymsknęło coś takiego to zaraz
    by się okazało że reklama dotyczyła "innej promocji",
    a ta co jest teraz to też jest za 1 zł ale tylko na
    określony czas...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2007-10-24 14:49:14
    Od: mardan <m...@g...com>

    On 24 Paź, 14:14, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > nie
    >
    > wiec czego chcesz, masz przez 3 miechy po 1 zeta i sie ciesz, moglbys miec tylko

    TPSA reklamuje internet za 1 zł a faktycznie takiej usługi o takiej
    cenie nie ma.
    Raklama powinna zawierać faktyczną cenę albo nie powinna jej wogóle
    zawierać.
    Idąc twoim tropem myślenia właściciel sklepu może reklamować swoje
    wyroby 50% taniej niż ma konkrurencja
    a w przypadku chęci sfinalizowania transakcji podać argument że te
    ceny obowiązują jak sklep jest nieczynny??
    Nie moża tak istotych warunków zataić bo jest to wprowadzenie w błąd.

  • 18. Data: 2007-10-24 16:55:28
    Od: mardan <m...@g...com>

> [...]

    > nie
    >
    > wiec czego chcesz, masz przez 3 miechy po 1 zeta i sie ciesz, moglbys miec tylko

    Ok. Nie napisli o czasie. Jako że ta usługa jest ograniczona terminem,
    przyjmuję domyślnie że obowiązuje cena z reklamy na cały okres jej
    trwania.
    Jeśli byłoby inaczej musi być to wyraźnie zaznaczone.
    Tak czy inaczej nie ma TPSA w ofercie tego co reklamuje czyli internet
    za 1 zł.
    Ich reklama wprowadza w błąd.

  • 19. Data: 2007-10-24 17:38:04
    Od: Baltazar <b...@n...pl>

    mardan pisze:
    > Tak czy inaczej nie ma TPSA w ofercie tego co reklamuje czyli internet
    > za 1 zł.
    > Ich reklama wprowadza w błąd.

    Nie widziałem reklamy, ale...

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/telefon_firmowy/
    linie_tel/pakiet_dla_nowych_firm?_s=603621

    "opłata abonamentowa - 1,22 zł brutto (1 zł netto + VAT) w trzech
    pierwszych okresach rozliczeniowych"

    ;)

  • 20. Data: 2007-10-24 20:12:22
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 24-10-2007 o 14:14:37 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > a czy w reklamie mowili/pisali cos o czasie?
    > nie
    >
    > wiec czego chcesz, masz przez 3 miechy po 1 zeta i sie ciesz, moglbys
    > miec tylko przez miesiac

    a wezmy inna sytuacje - masz reklame dowolnej marki samochodu , gdzie mowia
    ze w miare nowy model jest dajmy na to po 30 tys PLN. Ty sie cieszysz bo
    to taniej o ok 5 tys
    tymczasem w salonie owszem sprzedadza po 30 tys pod warunkiem ze kupisz 2
    , albo 5 a co mi tam 50.
    Albo pod warunkiem zakupu opon zimowych po za 7 tys.
    widzisz analogie miedzy obomasytuacjami ?
    tutaj jest namawianie do niekorzystnego rozporzadznia swoim majatkiem.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO