    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet przez radio
    Date: Fri, 06 Jun 2003 16:30:33 +0200

    Dnia Fri, 06 Jun 2003 13:26:52 GMT, Adaś <a...@q...pl> napisał(a):

    >A uwolnione jest korzystanie z niej również na zewnątrz budynków? Bo
    >doszła do mnie plotka, że tylko wewnątrz... mam nadzieję, że nie jest
    >prawdziwa!

    To nie tak. :-))) Nie mozna uzywac anten zewnetrznych a nie na
    zewnatrz budynku. Chodzi o to, ze urzadzenie ma byc oryginalne czyli
    propagujace sygnal dopuszczona moca. Wszelkie dodatkowe urzadzenia
    jak na przyklad zamiast fabrycznej antenki dookolnej na antenke
    zewnetrzna kierunkowa powoduje wypromieniowanie w okreslonym kierunku
    wiekszej mocy niz przy antenie oryginalnej. W sumie uzywac na
    zewnatrz mozna, ale tak, by sila sygnalu byla zgodna z jakimis
    dopuszczeniami urzadzenia do produkcji, czyli jakas homologacja czy
    cos w tym guscie.

    --
    Adek