    From: "luke" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    Date: Tue, 27 Sep 2005 22:13:31 +0200

    gg wrote:
    > Użytkownik "luke" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mógł, jeżeli stoi tak w regulaminie prowidera, który notabene
    > powinieneś dostać przy podpisaniu umowy i odbiór którego
    > prawdopodobnie kwitowałeś własnym podpisem.

    Umowa została podpisana w roku 2002, w którym obowiązywała jeszcze stara
    Ustawa i 1/30 za każdy dzień braku dostępu. Wtedy było to zgodne z prawem.
    Natomiast od wejścia nowej ustawy w 2004 r. wprowadzono cytowany przeze mnie
    zapis. Uważam więc, że zapis powinien ulec więc automatycznej aktualizacji

    Pozdrawiam
    Luke