  • Data: 2003-04-08 12:39:12
    Temat: Re: Interes prawny osob trzecich
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:b6u8m3$m6$1@h1.uw.edu.pl...
    > PS. Styl dyskusji jaki przyjąłeś jest niezbyt grzeczny. Co innego nawet
    > ostra różnica zdań, a co innego wycieczki osobiste w stylu "jesli jestes
    > w stanie zrozumiec", zgadywanie co się komu wydaje itd. Twoje odpowiedzi
    > mają charakter ideologiczny. Dyskusję czas kończyć.

    Nie mam zamiaru grzecznie dyskutowac z kims, kto nie rozumie o co mi chodzi,
    myli pojecia i w dodatku zarzuca sprzecznosc i jeszcze jakas
    "ideologicznosc". Poza tym nie od poczatku podjalem taki styl dyskusji,
    dopiero od momentu, w ktorym zauwazylem, ze raczej zalezy ci na podwazaniu
    wszystkiego co powiem a nie na uzyskaniu odpowiedzi na pytanie.
    EOT jak dla mnie, moze ktos ci to wszystko lepiej wyjasni i
    "nieideologicznie".

    Przemek