  • Data: 2002-02-18 13:41:15
    Temat: Re: Interes prawny - definicja
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Skaba wrote:

    > OK, troche logiki nie zawadzi nikomu.
    > Jesli jest mozliwe kilka interesow prawnych dot. kilku podmiotow to
    > mozliwe jest, ze interes prawny podmiotu 1 skrzyzuje sie z interesem
    > prawnym podmiotu 2.

    Ale co to ma do definicji "interesu prawnego"? Zgodnie z zasadami logiki w
    definicji nie można odwoływać się do definiowanego pojęcia!

    > Wczesniej pisalem, ze to bardzo rozlegly temat, proponuje wiec
    > siegniecie po pare prac naukowych na ten temat.

    Czyżby definicja podstawowego pojęcia była tak złożona?

    > Nie zawadzi tez
    > siegniecie po jakas publikacje z logiki. :)

    Od znajomego, bardzo dobrego prawnika usłyszałem kiedyś, że prawo i
    logika, to dwie zupełnie różne rzeczy. Teraz jestem pewny, że miał rację!
    Pozdrawiam,
    Piotr