  • Data: 2005-10-08 19:03:04
    Temat: Re: Intercyza - ratunku!
    Od: "witek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam sie osobiście nie znam, ale kiedy rozwodzili się moi rodzice i
    przyszło
    > do podziału majątku to sędzia uznał date złożenia wniosku o rozwód jako
    moment,
    > kiedy wspólnota przestała istnieć. Nie wiem jak to uzasadniał.

    No tak - pewnie zależy od sędziego. A ja nie chcę żyć 2-3 lata w
    niepewności :-/ Poza tym obawiam się, że sędzia może odrzucić nawet wniosek
    o intercyzę, jeśli uzna, że powody nie są na tyle ważne, aby ją ustanowić
    :-/ Paranoja! Chcę się po prostu uwolnić od tej kobiety, bo to pieprzona
    pijawka!

    pozdrawiam,
    witek.