  • Data: 2005-10-06 10:17:51
    Temat: Re: Intercyza - ratunku!
    Od: "witek" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka sprawa moze trwac bardzo dlugo. Biedny sedzia zmuszony jest
    > rozdzielac miedzy ex malzonkow nawet talerze i szklanki, gdy oni sami
    > nie sa w stanie sie porozumiec. Polecam wziasc adwokata skoro strona
    > przeciwna go ma, a Ty sie w tym nie bardzo orientujesz. Tak bedzie
    > szybciej, lepiej i w gruncie rzeczy taniej.

    Nie, nie. Mi nie chodzi o podział majątku. Chcę jedynie ustanowienia
    odrębności majątkowej - czyli zniesienia ustawowej wspólnoty. Podział
    majątku będzie dopiero następnym krokiem i z tego co wiem, może być dokonany
    dopiero po ustanowieniu rozdzielności majątkowej. A jeśli nie, to czy fakt
    mojego zrzeczenia się na rzecz żony całego majątku dorobkowego może sprawę
    ułatwić/przyspieszyć?

    pozdrawiam,
    witek.