  • Data: 2013-11-18 00:55:03
    Temat: Re: Instytucje publiczne, a oprogramowanie komercyjne.
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 23:23:32 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    Ja tylko w kwestii technicznej...
    > Porafię odróżnić plik tekstowy zakodowany w CP-1250, albo w UTF-8 (w dwóch
    > wariantach - z BOM i bez BOM).
    Ok, masz plik tekstowy, kodowanie CP-852, jakim programem - powtórzę
    pytanie - go stworzono, i czy to ma znaczenie?

    > Zagadka dla Ciebie - jakim z tych wymienionych formatów posługuje się MS Notepad
    (domyślnie), a jakim Twój Ulubiony Program?
    Trudna zagadka, oj trudna. Trzeba przede wszystkim odgadnąć KTÓRĄ wersje
    MSNotepada masz na myśli (bo pytanie może być podchwytliwe) Potem jest
    problem z 'Twój Ulubiony Program' - uzywam kilku (edytorow tektowych), i
    nie wyróżniam żadnego, wszystkie zapisują domyslnie w kodowaniu jakie sam
    ustawię, a przy odczycie same sobie okreslają automagicznie (AFAIR) sposób
    zapisu. Dalej już jak z płatka.

    > Może po prostu nie wiesz czego chcesz?
    Naprawdę ostatni raz napiszę: chcę aby państwo nie zmuszało mnie do
    stosowania rozwiązań konkretnej firmy. Nawet jeżeli jej rozwiązania
    wyznaczają jakiś standard de facto i sam bym je wybrał.
    Podobnie jak nie chcę żeby państwo wyznaczało jakiś stadard religijny,
    nawet jeżeli bylaby to religia przeze mnie wyznawana.

    > Nie. Umiem wycenić swój czas i potrafię porównać ile trwa wysyłka i przygotowanie
    > materiałów pocztą, a ile w sposób elektroniczny.
    A uwzględniłeś swój udział w powstaniu tych rozwiązań elektronicznych, tych
    w podatkach? I jaki zysk osiągnąłbyś gdybyś MUSIAŁ przeslać te materiały na
    łączach Polkomtela (tylko i wyłącznie)

    aaatam, sensu nie ma - EOT

    --
    pozdro