    From: leon <L...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Instrukcja obsługi w obcym języku
    Date: Fri, 24 Mar 2006 19:26:54 +0100

    > Toteż napisałem: _każdym_. Do np. lodówki, pralki itp. sprzętu
    > powszechnego użytku powinna być.
    komp wg mnie tez jest juz sprzetem powszechnego uzytku :)
    w samym 2003 sprzedano w polsce 1.2 mln kompow.
    ogolnie w 2005 - 204 mln kompow a prognozy na 2006 - 234 mnl
    za diabla nie powiesz ze to nie jest sprzet powszechnego uzytku,
    a prosta obsluga tez jest potrzebna. Podlacznie i konfiguracja wg
    mnie powinien robic kazdy.

    > Tu mam inne zdanie. Płyty główne czy inne tego typu komponenty to
    > elementy,
    > którymi nie bawi się przeciętny Kowalski, tylko osoba posiadająca w tym
    > zakresie umiejętności/przygotowanie, również - co oczywiste - językowe.
    acha czyli jak zamiast prawidlowego procka wykrywa mi innego to mam jechac
    do serwisu, a nie stracic 2 minuty na zmiane ustawien BIOSa. albo zeby
    podlaczyc
    wiatraczek do obudowy tez musze jechac bo nie wiem ktore lacze jest do
    tego?

    > Jak
    > nie ma - niech się nie zabiera. Opisy techniczne takich podzespołów
    > przygotowane w języku angielskim są całkowicie wystarczające.
    > Przygotowanie pełnego tłumaczenia instrukcji to czas i koszt, które są
    > zbędne.
    jasne jak wydaje 400 czy 500 zeta na plyte glowna to poswiece jescze 20 zl
    na
    tlumaczenie. (Obecna ksiazeczka ma 100 stron) karty grafiki sa jeszcze
    drozsze

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka