  • Data: 2006-09-14 23:01:26
    Temat: Re: Instalacja szpiegowskiej kamery i podsłuchu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > No ale urzędzeniem, to raczej to nie będzie. Ja nie jestem robotm. A Ty?
    > :-)

    Ja też nie, ale za to znam paru cyborgów (ludzie z aparatem słuchowym ;) )

    Wiele z nich ma możliwość "podkręcenia" głośności - i co wtedy?

    > No ale to nie bedize raczej informacja przeznaczona dla kogoś innego.

    Ale ustawa określa to jako "informacja dla niego nie przeznaczona" - a
    nie "informacja przeznaczona dla kogoś innego".

    Czyli informacja w ogóle może nie mieć osoby, dla której jest przeznaczona.

    > No właśnie :-)

    Czyli osoby umiejące czytać w ruchu ust i używające aktualnie lornetki
    można zatrzymywać jako podejrzane o naruszenie Art.267par2KK? ;->

    > Nie, po prostu nie da się dokładnie wymienić.

    Można zrobić aktualizowane rozporządzenie jakiegoś ministra.

    Chociaż... Tak po namyśle... Skoro istnieje domniemanie winy, a użycie
    takiego sprzętu ma być "w celu uzyskania informacji", to ewentualny
    oskarżyciel musiałby wykazać w sposób nie budzący wątpliwości celowość
    takiego działania.

    Czyli jeśli np. idę nagrywać głosy ptaków i przypadkiem nagram też np.
    naradę jakiegoś partyjnego kacyka, to jestem kryty? ;)