  • 21. Data: 2009-09-15 21:05:10
    Temat: Re: Instalacja stacji radiowej od TPSA
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 22:59:05 +0200, BETON napisał(a):
    /.../

    > I tu sie mylisz.
    > To jest zalezne od lokalizacji, od wykupionej opcji a nie od firmy...
    >
    > Chciałeś telefon bedziesz miał telefon. Jakbyś złożył podanie o neo-
    > wtedy dostałbyś odmowe wiec czego sie ich czepiasz ?

    No Naked Neo by nie poszło.
    Natomiast Netia lepiej działa na tzw LLU czyli uwolnionej pętli
    abonenckiej.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 22. Data: 2009-09-16 05:36:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 11:52:58 +0200, WaskiDiver napisał(a):

    > tepsa juz sie nie wywiazala z umowy - 30.08 minal jej termin

    No to występujesz o "karę umowną" :) od 01-09-2009r. i tepsa będzie płaciła
    "abonament"

  • 23. Data: 2009-09-16 08:12:41
    Od: r...@m...com

    > Chlopie ludzie dawno temu placili majatki zeby moc korzystac z takich
    > telefonow a ty krecisz nosem.

    Tak, tylko przy radiolini można zapomnieć o neostradzie czy internecie DSL...

    > Ogolnie te telefony dzialaja na dawnym szkielecie analogowej telefonii
    > centertel.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_Mobile_Telephone

    jak NMT to nawet nędzny dialup przez 0202122 nie pójdzie...