    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inny numer silnika
    Date: Tue, 22 Feb 2005 21:41:47 GMT

    Użytkownik "Łukasz Wójcik" <l...@g...kropka.pl> napisał w wiadomości
    news:cvg44t$a0k$1@mamut1.aster.pl...
    [...]
    > Chciałbym dowiedzieć się czy jest szansa aby zalegalizować ten silnik.
    > Niestety nie wiem jakie są procedury oraz ile czasu to może zająć.
    [...]
    Moim zdaniem wystarczy dokonać odczytu numerów silnika w stacji
    diagnostycznej, która jest upoważniona do dokonywania przeglądów
    rejestracyjnych i ta wyda odpowiedni dokument. Tak było w przypadku mojego
    samochodu kupionego w październiku w Niemczech - w karcie pojazdu nie było
    numeru silnika; za 56 zł został na poczekaniu odczytany i wprowadzony do
    rejestru (to było zresztą warunkiem możliwości opłacenia akcyzy w urzędzie
    celnym). Obecnie nie wpisuje się numeru do dowodu, ale musi być wpisany do
    bazy danych identyfikacyjnych pojazdu.
    WSm