    From: "Marek Zachara" <m...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Info ze strony z "warezem"
    Date: Sat, 24 Aug 2002 11:23:16 +0200

    "Skrzypas" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ak5u64$ept$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Jeszcze raz ja dzisiaj. CZt taka notatka umieszczona na stronie z
    "warezem"
    > ma jakąs wartość prawną?
    >
    > "Jeśli jesteś powiązany z rządem, organizacją antypiracką, lub pracujesz
    dla
    > firmy zajmującej się tworzeniem, gier NIE MOŻESZ oglądać tej witryny.
    Jeśli
    > mimo wszystko wejdziesz dalej spowoduje to naruszenie Aktu Prywatności w
    > Internecie, co oznacza że NIE MOŻESZ wysunąć jakiegokolwiek oskarżenia w
    > stosunku do właściciela serwera (-ów) na których znajduje się gry, twórcy
    > tego serwisu, jak również członków jego rodziny. Wszystkie gry ściągasz na
    > włas
    > ną odpowiedzialność, nie uznaję żadnych reklamacji związanych z nimi"
    >
    > Bardzo proszę o wyrażenie swojej opini - bo gostek w sieci starsznie
    obciąza
    > łacza i nie przemawiaja mu żadne argumenty do rozumu.

    Jesli serwer jest na terytorium Polski, podlega polskiemu prawu i jezeli
    wlasciciel serwisu lamie prawo to odpowiada z odpowiednich przepisow.
    W Polsce jak na razie nie ma zadnego "Aktu Prywatnosci w Internecie"
    (ciekawe skad on to wzial ;-)))) a ta cala formulka to tzw. bullshit
    i mozna to olac (znaczy sie nie ma zadnej wartosci prawnej).

    Co innego, jesli serwer jest w innym kraju - wtedy generalnie podlega
    pod tamtejsza jurysdykcje.

    pozdrawiam,
    MZ