  • 1. Data: 2002-08-23 18:16:38
    Temat: Info ze strony z "warezem"
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jeszcze raz ja dzisiaj. CZt taka notatka umieszczona na stronie z "warezem"
    ma jakąs wartość prawną?

    "Jeśli jesteś powiązany z rządem, organizacją antypiracką, lub pracujesz dla
    firmy zajmującej się tworzeniem, gier NIE MOŻESZ oglądać tej witryny. Jeśli
    mimo wszystko wejdziesz dalej spowoduje to naruszenie Aktu Prywatności w
    Internecie, co oznacza że NIE MOŻESZ wysunąć jakiegokolwiek oskarżenia w
    stosunku do właściciela serwera (-ów) na których znajduje się gry, twórcy
    tego serwisu, jak również członków jego rodziny. Wszystkie gry ściągasz na
    włas
    ną odpowiedzialność, nie uznaję żadnych reklamacji związanych z nimi"

    Bardzo proszę o wyrażenie swojej opini - bo gostek w sieci starsznie obciąza
    łacza i nie przemawiaja mu żadne argumenty do rozumu.

    Pozdr.
    Skrzypas

  • 2. Data: 2002-08-24 09:23:16
    Temat: Re: Info ze strony z "warezem"
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    "Skrzypas" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    obciąza
    > łacza i nie przemawiaja mu żadne argumenty do rozumu.

    Jesli serwer jest na terytorium Polski, podlega polskiemu prawu i jezeli
    wlasciciel serwisu lamie prawo to odpowiada z odpowiednich przepisow.
    W Polsce jak na razie nie ma zadnego "Aktu Prywatnosci w Internecie"
    (ciekawe skad on to wzial ;-)))) a ta cala formulka to tzw. bullshit
    i mozna to olac (znaczy sie nie ma zadnej wartosci prawnej).

    Co innego, jesli serwer jest w innym kraju - wtedy generalnie podlega
    pod tamtejsza jurysdykcje.

    pozdrawiam,
    MZ

  • 3. Data: 2002-08-24 16:05:20
    Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>

    > Co innego, jesli serwer jest w innym kraju - wtedy generalnie podlega
    > pod tamtejsza jurysdykcje.

    serwer jest nademną.. dziekuje bardzo za info :))
    Pozdr.
    Skrzypas