    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indeksacja GUS
    Date: Thu, 8 Jan 2009 17:13:51 +0100

    Użytkownik <i...@g...com> napisał w wiadomości
    news:53df8d4a-0d61-4d68-b8cc-8f08336c96cd@k1g2000prb
    .googlegroups.com...
    On 8 Sty, 16:34, "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > No to jaki masz naprawdę problem? Masz w umowie że masz płacić przy
    > waloryzacji i już. Po to są umowy przedwstępne. Umowa właściwa to sprzedaż
    > koniec dalszych rozliczeń.

    >chodzi mi o to ze umowe przedwstepna podpisalem w II kwartale 08' roku
    >(kwiecień-czerwiec), pierwsza transza zostala wyplacona (zgodnie z
    >umowa) w III kwartale (lipiec-wrzesień) wobec tego sila rzeczy, w II
    >kwartale bylem dluzny deweloperowi cala kwote za mieszkanie od ktorej
    >policzyl indeksacje (i wyszla spora sumka) czy to oznacza ze jak bym
> [...]

    Sorry, ale jedyna granda to taka, że się podpisuje umowę nie czytając jej
    lub jej nie rozumiejąc. Skoro takie masz zapisy w umowie to trzeba ją
    wykonywać. A od kiedy ma być prowadzona waloryzacja? Gdybyś się umówił z
    developerem, że umowa wchodzi w życie po wpłaceniu pierwszej transzy to byś
    miał waloryzację później. Ale zdaje się umowa nie miała żadnych obostrzeń
    tego typu?