    From: i...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indeksacja GUS
    Date: Thu, 8 Jan 2009 08:05:39 -0800 (PST)

    On 8 Sty, 16:34, "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > No to jaki masz naprawdę problem? Masz w umowie że masz płacić przy
    > waloryzacji i już. Po to są umowy przedwstępne. Umowa właściwa to sprzedaż i
    > koniec dalszych rozliczeń.

    chodzi mi o to ze umowe przedwstepna podpisalem w II kwartale 08' roku
    (kwiecień-czerwiec), pierwsza transza zostala wyplacona (zgodnie z
    umowa) w III kwartale (lipiec-wrzesień) wobec tego sila rzeczy, w II
    kwartale bylem dluzny deweloperowi cala kwote za mieszkanie od ktorej
    policzyl indeksacje (i wyszla spora sumka) czy to oznacza ze jak bym
    wstrzymal sie jeden miesiac z umowa (do III kw) to czy indeksacja za
    II kw nie byla by liczona? jezeli tak to przeciez to to jest jakas
    granda...
    przyznam szczerze ze nie spodziewalem sie takiej sytuacji (ze ktos
    waloryzuje juz przed pierwsza transza, od momentu podpisania um.
    przedwst.) i ze zaskakuje mnie kwota ktora trzeba nadplacic.