  • Data: 2003-02-23 08:56:48
    Temat: Re: Ile kosztują alimenty na dziecko?
    Od: n...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ona nie pracowała i będzie teraz próbowała wyciągnąć ode mnie jakieś
    > pieniądze w ramach alimentów na dziecko. <ciach>
    > Jakie ma szanse i jaką kwotę może wyciągnąć ode mnie?

    To rzeczywiście świnia, nie kobieta - nie dość, że oddałeś jej tę przysługę, że
    zrobiłeś jej dziecko, to ona teraz będzie chciała na to dziecko jakieś
    pieniądze! ;-)

    A mówiąc serio - szanse ma bardzo duże, bo sąd ocenia również możliwości
    zarobkowe a nie tylko faktyczne zarobki. Wysokość alimentów zależy od b. wielu
    rzeczy.

    Ale może popatrz na tę sprawę inaczej - to jest Twoje dziecko i ono kilku
    rzeczy potrzebuje (materialnych też). Jeżeli podchodzisz do tego w ten sposób
    (czyli "kobieta, wykorzystując dziecko chce mnie na coś naciągnąć") to marne
    masz szanse na zbudowanie kiedykolwiek pozytywnej relacji z własnym dzieckiem

    pozdrawiam
    i współczuję całej trójce
    Monika