    From: s...@i...pl (Sebastian D-D)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile jest ważny bilet PKP?
    Date: 20 Aug 2002 14:28:00 +0200

    From: Milamber <m...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Tuesday, August 20, 2002 2:05 PM

    > Dzieki wielkie. Dowiem się gdzie ją dorwali.
    > pozdrawiam
    > Radek
    >
    > PS. Mam jeszcze jedno pytanie. Kiedyś jechałem na bilet Łódź - Szczecin.
    > Bilet był na pociąg bezpośredni. Spóźniłem się na niego. Pojchałem innym z
    > przesiadką w Poznaniu. W pociągu nie miałem żadnych problemów z tym
    biletem.
    > Konduktor sprawdził tylko czy zgadza się klasa pociągu i liczba
    kilometrów.

    > Czy wazne jest skąd i dokąd się jedzie, czy też wazne jest by zgadzała się
> [...]
    Nie ma czegos takiego jak bilet na pociag bezposredni. Liczy sie tylko to,
    co napisales powyzej, z tym ze oprocz liczby kilometrow liczy sie jeszcze
    TRASA. A jesli kilometrow jest wiecej niz 100 mozesz sobie robic dowolna
    liczbe przerw w podrozy (czyli wysiasc na jakies stacji, pospacerowac,
    pobalowac i wsiasc w najbluizszy pociag w kierunku stacji przeznaczenia) ,
    byleby sie wyrobic nim skonczy sie data waznosci. Do 100 km przerwy w
    podrozy nie sa dozwolone, tzn. przesiadac sie wolno tylko wtedy, kiedy
    trzeba. Nie ma obowiazku wybrania polaczenia bezposredniego, ale jesli taki
    pociag sie wybierze to na bilecie do 100 km nie wolno zrobic przerwy w
    podrozy, a jesli sie wybierze polaczenie z przesiadka, to trzeba sie
    przesiasc do najblizszego pociagu.

    Zgodz sie, co Ci szkodzi... >>> http://link.interia.pl/f163b