  • 11. Data: 2011-11-22 16:58:42
    Temat: Re: Ile jest warta opinia lekarza bieglego sadowego?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-22 13:26, Ajgor pisze:

    > Chcesz inny kretynizm? Prosze bardzo. Jestem na emeryturze. Z tego tytulu
    > przysluguje mi ubezpieczenie zdrowotne. A musze co miesiac chodzic do zusu
    > po zasiadczenie, ze nadal jestem na emeryturze, bo inaczej lekarz mnie nie
    > przyjmie.

    To zdrowie jest. Chodzenie jest zdrowe. Nasz ZUS i NFZ dbają o ciebie.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-11-25 15:04:54
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Dodam jeszcze że w naszym dzikim kraju inne są przesłanki
    > ubezwłasnowolnienia a inne przesłanki otrzymania zasiłku dla dzieci którym
    > trzeba płacić za opiekę nad rodzicami.
    > Więc opinia w sprawie o ubezwłasnowolnienie niekoniecznie jest
    > wystarczająca.

    Widzę, że nie znasz prawa. Więc pozwól , ze ci wyjasnie. To NIE JEST
    placenie dzieciom za opieke nad rodzicami.
    To jest forma pomocy za to, ze musiales zreygnowac z pracy, wiec nie masz
    srodkow na utrzymanie. Po prostu - jak bys nie musial z powodu opieki
    rezygnowac z pracy, to mial bys zrodlo utrzymania. W takim przypadku nie
    dostajesz nic. Poniewaz z powodu opieki musiales zrezygnowac z pracy, wiec
    mozesz nie miec za co zyc, wiec panstwo traktuje to jako pomoc w utrzymaniu.

  • 13. Data: 2011-11-27 18:35:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-25 16:04, Ajgor pisze:

    > Widze, ?e nie znasz prawa. Wiec pozwól , ze ci wyjasnie. To NIE JEST
    > placenie dzieciom za opieke nad rodzicami.

    To że w ustawie słonia nazwą żyrafą nie zmieni istoty słonia ...