  • Data: 2006-09-13 22:32:42
    Temat: Re: Ile dni urlopu będzie mi przysługiwać?
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ee9tnb$uup$1@news.interia.pl...

    > A po jakim okresie uzyskałbym prawo do tych 26 dni?

    Może zbyt pochopnie założyłam, że ukończyłeś studia wyższe (8 lat
    stażu) i przepracowałeś już pełne 2 lata, więc masz 10 lat stażu,
    czyli wymiar roczny urlopu wypoczynkowego wynosi 26 dni.
    Jeżeli tak jest, jak założyłam, to już w poprzednim poście napisałam,
    że 01.01.2007 r. nabywasz prawo do urlopu wypoczynkowego 26 dni (lub
    20 dni jeżeli ukończyłeś szkołę średnią lub policealną).

    wa