  • Data: 2009-02-21 23:57:50
    Temat: Re: Ile czasu na odpowiedź ma urzędnik?
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Mozesz się poskarżyć wyżej na bezczynność. Patrz kancelaria premiera
    > ostatnimi czasy.

    w sprawie szczególnie skomplikowanej organ odwoławczy ma 2 miesiące....
    Jeśli to organ podatkowy (Izba skarbowa) to powinni wydać postanowienie o
    nowym terminie załatwienia sprawy (inne organy też) i podać przyczynę
    takiego stanu rzeczy.

    poskarżyć sie na bezczynność organu trzeba tak jak pisać poprzednik